keskiviikko 16. tammikuuta 2013

my year | part 2

kesäloma alko siinä 2. päivä kesäkuuta ja se oli yks niistä päivistä, jonka ois voinu jättää kokematta... olin mummolassa istuttamassa sipuleita ja vietin paljon aikaa mun kavereitten kans. tein listan kesälle, mitä mun pitäis tehä ja tein melkein kaikki ! tehtiin paljon kaikkee marielin kans esim. kattoilut, grillaus, pre-juhannus sekoilu (joka vuotinen sellanen), juhannus marielin mökillä, huhtasuolla avaimen ettiminen.. oltiin myös iidan kans tampereella ! haha oli parasta ;D aloin kans kuntoilee. käytiin roosan kans ajelee ja elinan luona vähän piknikkiä vähä. koin ehkä mielenkiintoisimman puhelun ikinä. odotin ihan sairaasti summer uppia.

olin iidan kanssa jo kauan sitten mietityllä retkellä lehtisaareen ja meni toi meijän soutelu vähän pitkäks... heti sen jälkeen oliki aika lähtee summereihi !! tota reissua en tuu ikinä unohtaa niin hyvässä ja pahassa.. :D oli siinä sitten sitä isosteluaki yksyksnelosella ja heti konfiksen jälkeen miittiä aika tiuhaan tahtiin. palokkaki alko olee jo aika tuttua seutua, kun aloin siellä pyörimään. yks kesänen päivä me taijettiin ihan uijakki tuokkarilla lindan kans nopeesti tai no pulahettiin... joponki mä ostin ja alotin töitä veturilla.

työt jatku veturilla ja kiirettä piti rallien aikaan. iinalla oli synttärit ja oli ihan mahtavaa ! pyöräiltiin toisiamme kyytsäten marielin kans nenäinniemeen. olin sairaalassa. käväsin laukaassa ja kiitos iida ja roosa pelastuksesta. bärren luona nukuttiin teltassa (ei ollu ees kylmä....) ja sitten myös myöhemmin lindan luona. meil oli riparin vuosikokouski missä oli ehkä kuus ihmistä. koulut ja harkat alko. olin onnellinen taas. olin paljon kaikkien ihmisten kanssa ja leikkasin otsiksen.

mä rakastuin mun luokkaan ja pian sen jälkeen vihasin sitä. onneks ystävystyin miriamin ja vilman kans kunnolla ja sen jälkeen me ollaanki oltu erottamattomat (; käytiin roosan kans rsc lives. mun synttärit oli. mulle tuli kauhee kouluahistus ja mietin, että onko tää lukio kuitenkaan se mun juttu. lyseon gaala ja lindan kans kaikki sunnuntai ajelut sateessa.

mulla ei oikein oo mitään kuvia lokakuulta paitsi syyslomalta ja sillon olin tosiaan savonlinnassa mummolla ja helsingissä shoppailemassa. lindan ja mun ajelut jatku. käytiin myös jeenalla astan ja marielin kans. vietettiin mielenkiintonen ilta vilman kans samulinniemessä ja käytiin kattoo marielin kans paranormal activity. tultiin vilman ja miriamin kans läheisimmiks. lindan kans ajelut jatku, vaikka oli ihan järkyttävän kylmä ja paska sää.
 
marraskuu alko hyvin mielenkiintosissa merkeissä ja tuli oltuu ekaa kertaa kevarin kyyissä ainakin :D se oli ihan mielenkiintosta kun reitillä oli suhteellisen paljon jäätä kuitenkin... noh palokka ainakin tuli tutuks ja paljon tuli aikaa vietettyy laurin ja äijjöön ja lindan kans. olin oikeestaan joka vklp jossain ja marraskuun ja joulukuun vaihteessa tuli vietettyy pikkujouluja marialla ja miriamilla.
 
joulukuusta mulla ei ollukaan kauheesti kuvia, vaikka tuli esim käytyy villellä ja sarallaki olin yötä tytsyjen kans. marielin kans me suunniteltiin rukan matkaa hulluna ja kyllähän sekin sitten jouluna tuli ja tuli skipattuu vähän koeviikkoa (ja nyt se kostautuu uusinnoilla). vilman synttäritki oli ja mun nimpparit eli tuli myös juhlittua. yhtenä viikonloppuna keskityttiin sitten tanssiin, kun joulunäytös tuli ja toi mukanaan läpimenot ja valoharkat sun muún harkka stressin. tuli myös lomalla laskettuu laurin ja lindan kans kerran laajaris :D ehkä nyt kevääällä sitten enemmän... ja uus vuos sitten meni marielin seurassa (:
 
eipä tullu mieleen sitten kopsata kuvia kavereilta tai mitään.. noh ehkä ens kerralla sitten viisaampia. mutta siinäpä mun vuos pähkinänkuoressa ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti