torstai 10. tammikuuta 2013

my year | part 1

mun vuodes on tapahtunu paljon, vaikka se ei ehkä näytäkkää siltä. uudesta vuodesta kaikki lähti nousuun ja sen jälkeen kesä oli ehkä viel enemmän semmonen käännekohta. enimmäkseen silti kaikki on ollu mun pään sisästä muutosta ja en oikein tiiä onks tää ollu hyvä muutos vai ei. mut here you are : katsaus mun(kin) vuoteen 2012 ajan jaksolla tammikuu-toukokuu. toista osaa sitten vähän myöhemmin !!
 
vuosi lähti käyntiin aivan mahtavasti marielin ja vähän aikaa lindankin läsnäololla. olin ihan liikaa koneella ja sain paljon nettikavereita. tein myös kuvakkeen, mikä paljastu vähän myöhemmin to-del-la huonoks jutuks. oli yks riparimiittiki jopa. jossain vaiheessa alko masentaa kaikki kauheesti, johtuen liian suurista odotuksista tälle vuodelle. kävin suurimmaks osaks vaan harkoissa ja olihan noita isoskoulutuksiakin aina torstaisin. värjäsin ekaa kertaa kestovärillä hiukset ja sain vihdoin raudat pois. halusin hakee tyk:iin, mutta koulu ei innostanu. käytiin kahtien serkkujen tupareissa. yritin karkkilakkoa. yritettiin myös hakee lindan kans kesätöitä. kävin tutustumassa seppään.
 
helmikuussa lähettiin koreografia ryhmän kanssa kajaaniin mikä oli yks vuoden kohokohdista, koska tutustuin kunnolla saraan, iinaan ja elinaan ja kylhä me siel menestyttiinki ihan kiitettävästi. mulle tuli super iso laskettelu into. olin myös kipeenä. oli kiva ystävänpäivä koulus tukareiden kans.
 
oltiin marielin kans riihivuores laskee joka oli ihan huippu reissu ! yritin saada mun omaa koreografiaa valmiiks, mut eihän siitä sitten mitään tullu. kouluki meni miten meni. tässä kuussa en sitten muusta puhunukkaa ku siitä, että kui vaikeeta voi olla yhen ihmisen kanssa. oltiin kattoo lindan ja marielin kans kohta 18 ja iidan kans nälkäpeli. mä ja iina oltiin elinalla yötä. yritin kuntoilla enemmän, mut ei se kauaa kestäny. linda oli meillä yötä. suunniteltiin marielin kans kesää ja ostettiin summer up liput. laskettelin paljon koulun kursseilla.
 
huhtikuussa oli kevään isosleiri, joka oli paljon parempi ku syksyn (mulla oli jopa hauskaaki) ! käytiin astan kanssa tivolissa. mentiin tampereelle ettii mulle päättäreihin mekkoa ja sehän me löydettiinki. hain keskimaalta kesätöitä. oltiin taitaja kisois esiintymäs. tapasin ekaa kertaa niklaksen, joka oli suht jännä juttu. mun puhelinlasku yls korkeuksiin. jouduin monta kertaa puhutteluun syyttä (jollaki oli hienoisia ongelmia..) kuuntelin ihan simona elokuuta.
 
olin iidan kans petäjäveden pääsykokeissa. tanssis oli kevätnäytös. meil oli luokkaretki lintsillä ja tavattiin marielin kans yks tyyppi johon ei ois ehkä tarvinnu tutustuu. mä, asta ja mariel tehtiin toukotyönä ruokaa aina eri teemoilla toistemme luona ja siinä tuli sitten syötyy, syötyy ja vähän viel syötyy. halusin laihduttaa. mulla oli ihan kauhee paniikki kun meinasin jäädä luokalle. oli ysienpäivä (unohin, et mulla on siitäki kuvia...) vietettiin liikaa aikaa myllyjärvellä ja keljossa. ilmat oli lämpimii ja aloin nauttii vihdoin mun elämästä kunnolla.

6 kommenttia:

  1. Miksi meinasit jäädä luokalle? Montako poissaoloa sulla oli 9lk? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en muista kyllä monta poissaoloa mulla oli, mutta olin vähän laiska palauttelemaan noita koulujuttuja niin ussasta tuli jo varotusta, että jos en saa yhtä projektia tehdyks niin jään luokalleni :D en tiiä oliko se nyt niin vakavaa, mutta itkien kotiin lähdin kesken päivän, kun oli se musta kuitenki aika järkyttävää ;D

      Poista
  2. hah voi ei toi keppikuva! :----D mut hih meiän pitää nähä joku päivä nyt tässä joskus eikös!!

    VastaaPoista
  3. voi hemmetti mitä kuvia :DDD ja toi luokkaretki XD hahah<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD hehe joo-o ! jesse oli kyllä kohokohta eiku hups ei ollukkaa..

      Poista