keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

ei vuodet kulu ne kuluttaa, ei huolet huku ne hukuttaa




1. punahuuli mä. tykkään ihan hirveesti tosta pikkusesta farkku liivistä mikä tossa näkyy, mut en osaa yhistää sitä mihinkään. 
2. uggit ja jumpin on hyvä asu kylmyyttä vastaan. pure love. muistan tonkin viikonlopun ku menin siltasalille harkkaamaan enkä saanut mitään aikaseks. ansaitsin pelkän kauheen hien epämääräsestä tanssimisesta ja nolouden laulamisesta ao:n käytävillä kun random mies tuli vastaan. mikäs siinä kun starships are meant to fall.
3. kipsuilin myöskin, joka on tosi harvinaista mun kohalla !!
4. olin täs lomalla iinan luona saran kanssa. ilo oli suurimmillaan kun vaihettiin sänkyjä viideltä (kukaan ei halunnu nukkua ilmapatjalla).
5. mun loma alko lievestuoreelta. onneks se ei jatkunu kovin pitkään..
6. tässä vielä nää kengät mitkä esittelinki.
7. vieläkin mä yritin tehä sitä koreoo. kyllä mä sen vielä teen !
8. ilonen mä koulun jälkeen. huh vapaus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti