lauantai 10. marraskuuta 2012

BLUE TOMATON TARJONTAA

mulla on super iso laskettelu himo !! ootan ku kuuta nousevaa, että pääsen siihen ihanaan fiilikseen mitä laskettelu mulle antaa..
mullahan ei oo omia kamoja, mutta koska en päässyt tampereelle opiskelemaan niin iskä joutuu lunastamaan lupauksensa ja vihdoin ja viimein tänä talvena olisi aika saada omat sukset, siteet ja monot ! tietty mua alko myös himottaa uus takki ja housut. tykkään tosi paljon mun vanhoista housuista, mutta ne on mustat ja haluisin jotain vähän värikkäämpää ! takin kuitenkin ehottomasti haluisin. tällä hetkellä mua säväyttää väreissä vaaleen keltanen, lila, neon vihree ja pinkkihän on mun kestosuosikki. mitään kuviollista takkia en kyllä enää halua.
aattelin täs joku päivä mennä kattoo vähän jyväskylän tarjontaa näistä urheiluliikkeistä, mutta pahoin pelkään pettyväni vähäisestä laskettelu kamojen määrästä. netistäkään en ihan uskalla mennä tilaamaan.. no mut ei se auta muu ku katella !

2 kommenttia:

  1. aaah laskettelu <3 ihanii kamoja mäkin tarttisin kyl omia kamoja .. iskä saa vähä hankkia ;)

    VastaaPoista